დღეს მოვირგეთ მოსწავლის როლები. დავმზადეთ ელექტრონული გაზეთი, საავტორო უფლებების საქაღალდეში შევინახეთ ლინკები ინტერნეტიდან. გამოვიყენე მეთოდი დაწყვილდი, შექმენი, გაუზიარე. ვიმუშავეთ წყვილებში და პროექტის გაცნობის შემდეგ დავწერეთ კომენტარები.
გავეცანი ინგა ცხადაძის ელექტრონულ გაზეთს. გაზეთში მოცემული მასალა ნამდვილად პასუხობს მის სათაურს. თუმცა იმასაც დავძენ, რომ ამ უძველეს სკოლაზე საუბარს გაზეთით ნამდვილად ვერ ამოწურავ. ყოჩაღ ინგა!
გავეცანი ინგა ცხადაძის ელექტრონულ გაზეთს. გაზეთში მოცემული მასალა ნამდვილად პასუხობს მის სათაურს. თუმცა იმასაც დავძენ, რომ ამ უძველეს სკოლაზე საუბარს გაზეთით ნამდვილად ვერ ამოწურავ. ყოჩაღ ინგა!
ОтветитьУдалить